Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Οnline διαφήμιση: διαδικτυακή ελευθερία ή ελεύθερη πρόσβαση;

Πηγή: http://www.emea.gr/default.asp?ElementId=24834

Εργαλεία παραβίασης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των χρηστών του ίντερνετ ή "έξυπνα" μέσα για την αύξηση της αποδοτικότητας της online διαφήμισης; Τα νέα συστήματα που βασίζονται στην ιδέα της "στοχευμένης" διαφήμισης στο διαδίκτυο και στη "μελέτη" της διαδικτυακών κινήσεων των χρηστών είναι λίγο και από τα δύο... Διαβάστε περισσότερα>>

Δεν υπάρχουν σχόλια: